#funny#day#

Eller nåt sånt. Vi började dagen med en fin försovning som resulterade i en jäkligt förvirrad Jenny som sprang runt som en yr höna i underkläder samtidigt som ja klädde på Leah kläder o overallen o ställde henne i hallen medans ja försökte pricka mina ben i ett par jeans. Kom iväg till dagis osen till jobbet. De betydde i sin tur att ja kom precis lagom tills alla skulle ut o börja jobba så inget morgonkaffe till mig hanns med! En aningens skitförvirrad tjej började arbeta UTAN kaffe i kroppen. 10.30 fick jag dagens första kaffekopp i kroppen tillsammans med en smörgås. Resten av dagen gick förvånansvärt bra faktiskt. Hämtade Leah på dagis osen åkte vi hem o myste lite. Ja höll på o somna på soffan o insåg att nej det här funkar inte. Efter maten så drog vi ut på en promenad med vagnen i skogen. Insåg efter typ 2km att de var en skitdålig idé att tro att de skulle vara mysigt med skidspåret med vagn.. Aja ja skrattade o tog i så ja trodde ja skulle dö en sväng medans Leah tjoade "Här koooommer jaaag" o "Kom igen nu mamma du ÄR stark hejja hejja". De blev inte en så lång promenad utan blev väl en 2,5-3km bara men det var skönt ändå att få lite luft o motion. Imorgon blir de verkligen inget snoozande för min del utan de e nog bara att gå upp när larmet ringer för att inte riskera att försova mig igen ;) Efter jobbet är de dags för de årliga delegeringsproven igen. Men nu ska ja kvällskissa barnet på toan osen på med blöjan o pyjamas o proppa henne i säng o bara ta de lugnt o njuta av tystnaden här hemma ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0