Redan onsdag

Ja tiden går fort när man har roligt sägs de. Idag har ja jobbat igen. Men jag vågade faktiskt inte snooza som ja brukar göra utan ställde larmet 5min senare än min "snooztid". Kom nästan lite tidigt till jobbet men de gjorde inte så mycke då de är rätt så mysigt att sitta o dricka sitt morgonkaffe ifred o prata skit på morgonen ;)
När arbetandet var slut var de dags för den årliga förnyelsen av delegeringarna. I grupp de här året så de va trevligt så nu är de lugnt ett år till :D
Efter de drog ja förbi mammas jobb (hon var ledig idag o de visste ja redan) för o sno lite vatten till min bil som helt plötsligt är lite skum med vattenlampan. Vågade inte hälla i så mycke sist den muppa sig då ja bara hade ren glykol o hälla i. Men nu är den som vanligt igen utan fladdrande lampa. Sen hämtade ja skrotungen på dagis (o bara de tog ju år o dar) osen hem. Lyssnar lite på musik o dansat, förberett för min kommande diskning, lagat mat o stoppat ett barn i badkaret o lagt matlådor. Tycker inte man hinner så värstans mycke om dagarna mer än allt de här typ. E ganska trött redan nu känner ja. Imorn blire inge jobb iaf. Ska göra lite ärenden osånt först på sjukan osen ner på stan. Men nu ser jag fram emot tystanden när det är dags för Leah att sova. Bara en timme kvar ;P
Underbara trotsålder hon är i nu igen. Men de är bara att bita ihop, ja vet ju att de blir bättre men de är lite störigt att de bara är mig hon testar o grejar mot men de är väl så o va mamma antar ja ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0