Tisdag

Sitter med en kaffekopp i handen i soffan. Började dagen med att ligga o dra mig i sängen en braaa lång stund innan ja klev upp. Frukost till Leah osen dagis för hennes del. Stal en kopp kaffe på mammas jobb osen drog ja till bilprovningen. Hade lite lätt ångest över hur slutnotan skulle bli för min stackars lilla bil. Men blankt papper fick den o en bra o veta (som ja skiter i) ;P Jag blev hur lycklig som helst! Drog förbi pingstkyrkan på vägen hem o fynda mig ett par nya jeans för 40kr. Sen ringde ja Snutt o hörde hur de va me henne, drog sedan förbi där o drack lite cola o åt en asgod bulle :D Sen åkte ja förbi Ö&B på vägen hem därifrån o handla lite småskit. Sen hämta Leah på dagis. O åkte förbi mammas jobb igen för Leah ville visa sin sparkcykel hon fick från snutts söta dotter. Sen drog vi till Copp för o handla hårfärg o ost :) Hem o färga håret o åt mat. O nu slappar vi igen på varsitt håll. Hon i sitt rum o ja ifred i soffan. Nej nu ska ja återgå till o lägga mig ner igen o dricka mitt kaffe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0