Kaos

I mig själv. Jag är för första gången på väldigt länge lycklig. Samtidigt kunde jag nog inte må sämre. Jag saknar min mormor något fruktansvärt emellanåt. Jag hatar att gråta och försöker göra allt för att inte vara ledsen eller må dåligt men ibland lyser de igenom. Det är då jag faktiskt är tacksam att jag har fina människor runtomkring mig både på bästa jobbet och annars. Dom där som ser genom fasaden och faktiskt frågar hur man mår egentligen. Även om det är jobbigt så får jag nog inse att man får vara ledsen ibland även om de råkar vara människor i ens närhet just då. Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag. En sån där mysdag tillsammans med Leah. Vi har vart till Dollar Store i arboga o handlat lite o avslutade våran mysshopping med att äta en glass. Sen vart de lite mys o grillparty. Vi åkte sedan hemåt när vi ätit färdigt så resten kunde fortsätta sitt alkoholintag utan oss. Nu ligger Leah o sjunger i sin säng efter en spännande dag och försöker nog varva ner lite. Själv la jag mig i soffan o bara är en stund innan ja ska krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0