Ledig

Idag och det är verkligen skönt. Hinner jag ladda upp med lite mys med Leah när jag äntligen hämtar henne från dagis om ett tag. Resten av veckan jobbar ja ute i skogen. Men det är skönt, dagarna försvinner så fort då och saknaden efter den där underbara människan inte hinner krypa sig på lika intensivt. Han gör mig så förbannat lycklig och lugn. Men när han kliver upp på morgonen och pussar mig hejdå för att åka till jobbet så blir jag lite ledsen varje gång. Jag vet att vi snart ses igen men tills dess hinner man ju sakna ihjäl sig. Helgen har varit helt perfekt underbar på alla vis utom ett, jag saknade mitt barn. Men snart snart ska ja pussa o krama på henne vare sig hon vill eller inte ;) Har börjat ta tag i allt som ja borde tagit tag i för länge sen, jag ska passa på o plugga i höst samtidigt som ja jobbar om ja kommer in på min utbildning. Så jag iaf får chansen att få ett mer varaktigt jobb så ja slipper bo här. Jag är inte någon lägenhetstjej och kommer aldrig att bli heller. Jag vill kunna sitta och dricka mitt kaffe och titta på när mitt barn leker på gräsmattan och bara njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0