Regn

Från att ha varit rätt fint väder till o bli regn är ju kanske inget ovanligt med tanke på att det ska vara sommar i sverige ;) Men de är rätt skönt ändå med lite regn. Har känt mig ovanligt allergisk i några dagar men inte kommit på om de e gräs eller va de nu e som ja e allergisk mot. Men lite regn brukar fixa de :)
Helgen började iaf helt okej, för att sedan bli kaos o katastrof på alla plan tror ja. Länge sen jag var så jäkla arg, ledsen o besviken samtidigt! Men det löste sig tack vare underbara människor i min närhet. Dom där som plockar upp en när man börjar falla.
 
Ja har precis lagt Leah o lagt mig i min soffa o bara är. Saknaden efter den där underbara människan är ganska stor just nu. Fast jag känner mig inte så värstans trevlig varken igår eller idag. Humörsvängningarna e bättre idag men fan inte mensvärken. Oh ja, jag är faktiskt tjej o de e mitt liv ja skriver om så ja tycker faktiskt lite synd om mig själv just nu ;P  På jobbet går de nog som vanligt bra, de rullar på lite fort bara. Har redan jobbat 1 vecka på schema. Men de blir skönt sen när man får några månader med okej lön och slipper få lite ångest oså kanske man kan spara undan lite när jag betalat tillbaka lite av de ja lånat av mamma för ett år sedan. Idag har jag o Leah varit i tvättstugan o tvättat upp nästan allt här hemma. Så skönt när det är gjort o man slipper fundera på o tvätta på åtminstonde en vecka igen ;)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0