Ibland

Känner man faktiskt långt in i både hjärta och själ att man har gjort rätt val här i livet. Många bergochdalbanor har de dock blivit emellanåt. Val man gjort av rädsla o andra anledningar. Men sen typ 2 månader tillbaka så började mitt hjärta att slå lite extra hårt för en människa som helt enkelt snubblade in i mitt liv bara sådär. Han vände upp och ner på precis allt i mitt liv. Jag trodde att livet gick ut på att leva med sig själv och tycka om sig själv, älska sitt barn, uppfostra henne till en egen individ och arbeta. Tills HAN kom. Han gör mig lugn och tryggare inuti på något skumt vis. Jag är lycklig ända in i hjärtat och tankarna snurrar ganska ofta på honom om dagarna. Det låter så klyschartat att säga att man inte visste vad riktig kärlek är innan. Men när man träffar någon som uppskattar även de små sakerna man gör som stora, får en att känna sig som den finaste människan i världen, visar omtanke och värme och dessutom så ser människan jävligt bra ut OCH är snäll o mysig. Vad mer kan man begära egentligen? ;P Ja just de, han har humor också :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0