jomen

Visst är de så ;)
Jag skriver inte direkt så ofta längre. Jag lever mest tror ja :D Jag är glad hela jag på något vis. Känns lite konstigt men ändå fruktansvärt bra. Jobbade lite idag o Leah var hemma från dagis hemma hos sin pappa. Hon är allergisk mot nå skit som blommar nu. Trött o hängig mest hela tiden. Fast idag är hon bättre tror ja. Vi har dansat o busat här hemma som sjutton.Nu har vi liten paus o sitter i soffan o lyssnar på lite musik. O på tal om musik så slog de mig att "shit" vad man har konstiga minnen till en del låtar. Lyssnade på Nomy-Cocaine för en liten stund sen o en släng av "saknar hanna" kom över mig lite sådär. En vinter eller höst (kallt som fan vare iaf) åkte vi raggarbil o myste runt o hamnade på Psycho. O då spelades den låten rätt många gånger.
 
Nu ska ja nog ta o laga lite mat här hemma tror ja. Såg just att klockan hade tickat på rätt bra medans vi har busat här hemma ;) Tur de är lördag o sovmorgon imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0