Lycklig i hjärtat

Mitt älskade pollenbarn och jag har landat hemma efter jobb o dagis. Det bästa och absolut mest dyrbara jag har äran att ha i mitt liv är Leah. Oavsett alla roliga perioder som ingår med barn så glömmer jag bort det när hon tittar på mig o ropar "DU KAN INTE TA MIG MAMMA" o springer runt. Eller bara kryper upp i mitt knä för o kramas o säga att hon älskar mig. Jag har iaf lärt mig mycket här i livet och väljer själv hur jag vill leva och vara. Ibland är jag lite onödigt rädd för en del saker men jag jobbar på att bli lite bättre på dom sakerna ;) Och allt känns så jäkla bra just nu. Jag är glad och tacksam för mina fina älskade vänner som faktiskt funnits där oavsett hur jag har mått. Nej nu ska ja faktiskt ta o dansa lite med Leah här hemma o mysa ose om hennes mediciner börjar hjälpa något osen kanske ta oss en promenad i skogen idag igen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0