Onsdag

Och idag skulle jag ha arbetat, men Leah tyckte de va bättre o hosta hela natten och vara halft död. Så jag hade inte hjärta att skicka iväg henne till dagis när hon inte har ork till det. Jag hoppas det regnar snart så hon kan få må lite bättre en stund förhoppningsvis. Igår blev det ingen skogspromenad för oss utan Leah valde att vi skulle slita fram cykeln ur förrådet. Så det blev till o övningstrampa lite ute på parkeringen med henne. Gick väl sisådär tror ja men hon var duktig ändå :D Imorn blir det iaf jobb i 4 timmar innan man ska släpa sig hemåt o duscha o byta kläder. För på kvällen är de avslutningsdans för Leah på parken zoo. Jag försöker o inte tänka så mycket just för tillfället. Jag gillar känslan att sakna den där speciella människan men samtidigt är de lite jobbigt o sakna någon sådär ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0