Underbart

Min helg kan nog summeras som underbar helt enkelt. Jag kan inte riktigt minnas när jag haft så mysigt o roligt sist. Jag har myst o busat med Leah, vart i kungsör hos "mormor" o "morfar" o myst lite där med. Sen tog jag mig själv o mitt lokalsinne o begav mig till Hallsta. Haft grillkväll med underbart roliga o mysiga människor som slutade med ett besök på teddyboys på kvällen. Hade så fruktansvärt roligt att jag fortfarande har lite kramp i magen av allt skrattande. O så känner jag mig sådär riktigt lycklig inuti. Den där speciella människan som får mig att känna mig fin och riktigt uppskattad och som vänt lite upponer på hela mig och mitt tänkande o mina känslor för vissa saker. Och den där splittrade känslan av att aldrig vilja åka hem samtidigt som jag saknade min skruttunge är aldrig roligt. Men nu är både hon och jag hemma igen. Jag älskar mitt liv just nu även om jag inte riktigt vet vart det är på väg så känns de helt underbart och jag njuter av tillvaron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0