Hösten

Kom med en väldig fart. Sommaren försvann väldigt fort de här året tycker jag. Men de har varit helt underbart. Trots att jag jobbade nästan hela sommaren som vanligt. O resten av tiden spenderade jag tillsammans med min älskade dotter o pojkvän o hans dotter :) Vi har hittat på lite småutflykter tillsammans och bara myst :) Jag är för första gången i mitt liv så lycklig och lugn inombords. Allt känns så jäkla bra tillsammans med honom. Trodde inte det fanns såna killar som honom, men jag får nog allt erkänna att jag hade fel ;) Annars kilar nog allt på som vanligt med arbete. Är en vanlig året runt vikarie med alldeles för lite jobb men överlever gör jag alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0